dinsdag 5 december 2017

1ste Reminder Challenge #16 Kerstmis

 
Goedemorgen allemaal,
 
Dit schattige kabouter kerstkaartje heb ik gemaakt voor de 1ste reminder van de Kerst challenge.
Mocht je dus nog een kerstkaartje maken doe dan gezellig mee !
 
De basis van dit kaartje is een mal van DDD (470.713.146).
Deze heb ik bekleedt met het Christmas Eve design papier van Joy (6011/0520).
De schattige stempel is van onze sponsor Vilda Stamps.
 
 
Natuurlijk ben ik weer aan het kleuren gegaan met de Zig's. Voor meer aankleding rondom de  stempel heb ik nog een motief gestempeld met CLBP07 van Crealies. Met Embossing Enamel van Stampendous heb ik nog wat extra effect aangebracht rondom de stempel. De sterretjes CR1321, Marianne Design, heb ik in goud cardstock gestanst en er ook nog rondom geplakt.
Voor meer "Boseffect" heb ik verschillende bomen gestanst, de Pine Trees van Joy (6002/0777), de Christmas trees van Joy (6002/2056), en LR0378 van Marianne Design. De hertjes ( Joy, 6002/2029) vond ik ook erg leuk bij dit geheel passen.
De Kerstman vliegt boven de bomen in zijn arrenslee (COL1340, Marianne Design) onder de sterrenboog (CR1293, Marianne Design).
 
Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren en wens jullie veel plezier met de challenge.
 
Fijne dag vandaag !
 
 
 
Groetjes Lilian

Geen opmerkingen:

Een reactie posten