zaterdag 16 september 2017

3de reminder # Challenge 13


Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie voor het eerst inspireren. Het thema voor Challenge 13 is roze/pink.

Voor ik jullie iets vertel over mijn kaartje wil ik mij eerste even aan jullie voorstellen.
Ik ben Lilian Sevriens, 33 jaar en woon in Herten (Limburg). Ik ben getrouwd met Remon en we hebben twee geweldige dochters, Robin (10) en Renée (8).
In mijn vrije tijd ben ik graag creatief bezig. Het liefst maak ik kaartjes, maar ook kado tasjes/doosjes of af en toe een foto album. Kortom ik ben graag in de weer met papier. 
Het leukste aan het maken van kaarten vind ik het inkleuren van digi's en stempels. Hiervoor gebruik ik het liefst de Clean Colors maar ook andere producten op waterbasis vind ik leuk.
Geregeld schuiven ook mijn dochters aan bij mij aan de knutseltafel en dat maakt het nog veel leuker. Ik kan er echt van genieten hoe ze ieder op hun eigen manier een kaartje kunnen maken. Op zo'n kunnen we elkaar ook inspireren wat het nog eens extra leuk maakt.
Toen ik de oproep voorbij zag komen heb ik vrijwel meteen gereageerd. Ik deed al vaker mee aan de Challenges en dit lijkt mij een leuke uitdaging.

Genoeg over mij, nu verder over deze kaart.
De basis is gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo (470.713.154)
De geweldig leuke digi is van onze sponsor Bugaboo en deze heb ik gekleurd met de ZIG Clean Colors. Toen ben ik op zoek gegaan naar leuk bijpassend roze design papier. Dit komt uit de Paper Pad van Studio Light (PPSL45)
Hierna kon ik aan de slag met aankleden van de kaart. Ik heb gebruik gemaakt van de volgende mallen:
- Vlinderrand (Joy, 6002/0251)
- Cirkelmal (Joy, 6002/0933)
- Grasrand (MD, CR1355)
- Achter de bloemen zit nog een mooi takje (Joy, 6002/0939)
De tekst heb ik eerst gestempeld met een stempel uit de Sending Messages set van Joy en vervolgens gestanst met de bijbehorende stans (6002/0324)
Voor de finishing touch nog een strikje, pareltjes gemaakt met de Paerl Drops van NUVO en de lieve lieveheersbeestjes.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren en ben benieuwd naar jullie creaties


sponsoren zijn dit keer: 

https://bugaboostamps.com/
en 

https://doeading.nl/


Deze maand zullen we dan ook weer random 2 winnaars kiezen.
Voor de tegoedbon van Bugaboo om een aantal digi's te bestellen.
en een voor het verrassingspakket van Doe@ding
zo heeft iedereen evenveel kans op de prijs.

Het Dt team stemt op de top 3

Wil je kans maken op 1 van deze prijzen doe dan gezellig mee met onze Challenge mee.

en stuur je kaart in voor 27 september 17:00

We kunnen het niet vaak genoeg zeggen maar
Zorg dat je gebruik maakt van een zelf ingekleurde stempel.


Groetjes Lilian


2 opmerkingen:

  1. Wat een super mooi kaartje Lilian!
    Een geweldige binnenkomer zo in ons DT Team.
    Fijn weekend
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen