dinsdag 31 januari 2017

Winnaars challenge #6

 
 
 
Beste volgers,
 
 
Wat jammer dat we deze keer wat minder inzendingen hadden maar
ze waren zeker de moeite waard.
Waren we dan toch te vroeg met onze thema Valentijn voor deze challenge?
 
Onze winnaar is geworden
 
 

 
 
 
 


 
 
 
 



Bea  
 
 
 
 
 

 
Allemaal gefeliciteerd met jullie prijs.

Marianne wil je binnen 14 dagen contact met mij opnemen via creachickys@gmail.com
om je prijs te kunnen innen.
 
Alle andere winnaars kunnen hun badge op de pagina van de badges weghalen.
Morgen is weer een nieuwe challenge doen jullie gezellig mee !!
 
We kijken weer uit naar jullie kaartjes

 


3 opmerkingen:

  1. Mijn email is onderweg...ZO blij met mijn gewonnen prijs. Dankjewel! Proficiat voor de andere dames!! Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat ik in de top 3 sta. Dank jullie wel.
    Marianne, Bea en Crealientje, jullie ook gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik sta in de top 3: Joepie, bedankt!
    Ben helemaal happy.
    Andere dames ook van harte gefeliciteerd.
    Groetjes en fijne avond Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen