zondag 21 augustus 2016

5e Reminder Challenge #1

Vandaag is het mijn beurt met de reminder voor de eerste challenge van Creachicky’s “bloemen en lint”.








Ook ik heb een afdrukje ven Beccy’s place onze sponsor en deze heet peonies in a vase. Het inkleuren heb ik gedaan met Faber Castell polychromos potloden in diverse rose, groen en blauw tinten. Dezelfde kleuren komen ook in de bloemetjes stempeladrukjes linksonder terug.


De stempel met tekst is van Marianne Design Eline’s words EC0164. De vlinder is een stans van Tönic. Het model van de kaart heb ik bij Kitty’s craft gevonden, wil je de maten weten dan mag je me een berichtje sturen. Naast het lint heb ik nog versierd met een stukje parelketting een paar bloemenstempels, en stras steentjes.

Ook ik hoop jullie met deze kaart wat inspiratie te hebben gegeven en zie jullie creaties in de blog verschijnen. Je kunt nog meedoen t/m 29 augustus 17.00 uur.

groetjes Miriam

3 opmerkingen:

  1. Prachtige reminder! Graag doe ik mee met jullie eerste challenge.
    Mijn kaart gelinkt met bloemen en lint. ;-)
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel Anita, super hoor dat je ook meedoet. Je hebt een heerlijk vrolijk kaartje gemaakt, daar houdt ik wel van . gr. Miriam

      Verwijderen
  2. Hoi Anita dank je wel voor het compliment. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt. Dank je wel voor het meedoen aan onze challenge.

    Liefs, Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen